Kohta on jo huominen, mutta en halua vielä mennä nukkumaan. On niin hiljaista, rauhallista. Tulin töistä yhdentoista jälkeen ja täällä oli iskä ja tytär nukkumassa. Olen pyörinyt muiden kakkublogeissa ja sain tietää voittaneeni yhden arvonnan, taas!! =) Siis tämä oli vasta toinen kerta blogihistoriani aikana, mutta mielestäni aika hyvin. Saas nähdä mitä posti kotiini tuo, jännää :)

Menin tänään jo kahta tuntia aikaisemmin töihin, jotta ehdin nuohota nurkatkin kunnolla. Pomon ehdotus tämä siis. Normaalissa työajassa ei oikein kerkiä tehdä kuin juuri ne hommat, jotka siihen kuuluu. Ihan kiva näin, sain lisää tunteja.

Ada on nukkunut yönsä tooooosi huonosti. Allermiinasta ostettu luomuhirssi vain pahensi kutinoita. Näin ollen hirssi on nyt historiaa ennalta määräämättömän ajan. Jatkamme bataatilla ja possulla. Onneksi maanantaina on lääkäri! Muuten elämä on kyllä aivan ihanaa. Vitsit, elämä on ihanaa! Minulla on rakastava aviomies, joka kestää kaikki ärsyyntymiseni ja epätoivoni, komeakin vielä tuo mies! Minulla on kertakaikkisen suloinen, kaunis ja älykäs tytär, joka tänään perhekerhossa hurmasi kerhon tädit ja muut äidit tanssikuvioillaan. Minulla on neljä komeaa, ihanaa ja viisasta veljeä, joita rakastan niin, että välillä käy kipeetä. Minulla on viisaat vanhemmat, jotka tukevat, tapahtuipa mitä tahansa. Minulla on ystävinä ihmisiä, jotka eivät ole hyljänneet minua kaikkein rankimpinakaan aikoina. Silloin, kun en itse vain jaksanut pitää yhteyttä - he pitivät yhteyttä minuun. Minulla on usko, armosta. Minä saan uskoa kaikki erheeni ja virheeni anteeksi Jeesuksen ristinkuoleman tähden. Huomaatteko, minulla on kaikki. Minulla on kaikki. Olen niin pahoillani niistä ikävistä ajatuksista, joita, niin -yön pimeinä tunteina- mietin, kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Eikö minun olisi jo aika ymmärtää, että mikään ei kaadu minun päälleni. Jos joku olisi kaatumassa, se ihan varmasti olisi jo kaatunut. Minä olen tässä. En ehjänä, mutta olen kuitenkin. Rikkinäisenä ja vajavaisena minä olen minä. Armosta pelastunut. Armosta saanut lähelleni ihmisiä, jotka eivät hylkää. Rakastan teitä.

Pari kuvaa Adasta:

1859616.jpg

1859618.jpg

Hyvää yötä  :)