Karkkipipo, herkkupipo, nam.

Olin valitsemassa Halpa-Hallissa lankoja, kädessäni oli musta ja tuo pinkki. Ada otti mustan ja heitti pois, pinkin hän laittoi kärryymme. Asia siis selvä. Sydän on vahingossa huovuttamastani lapasesta. Kierrätystä parhaimmillaan siis :)

Huomenna laskettu aika, jännää.

Viime viikonlopun Ada oli kolme päivää lähes 40 asteen kuumeessa ja yskässä. Nuhaa ei ollut. Yöt oli taas pitkään hurjan huonoja, mutta nyt on pari yötä mennyt hienosti. Vaippaa Adalla ei enää käytetä kuin aivan erityistilanteissa. Esim, kun oli kipeä ja kerran ui keskellä yötä pissassa, ressukka. Sen jälkeen ei ole vahinkoja käynyt. Kakkailutkin siis laakista alkoi tekemään pottaan. Iso, iso tyttöni!

Lunta piisaa ja pakkastakin. Ulkoilut on kuitenkin ollut hieman heikoilla. MInulla kun liikkeelle lähtiessä välittömästi supistelee ja vauva painaa tuonne alas niin, että todella sattuu. Joskus on kuitenkin lähdettävä liikkeelle, kuten keskiviikkona, kun olin neuvolassa ja samalla käytiin Adan kanssa kaupassa. Bussilla siis kuljettiin, mutta kävelyä tuli silti ihan reippaasti. Olin kyllä todella kipeä sitten loppupäivän. Että tuon takia voisin jo synnyttää, vaikka muuten ei minulla mitään kiirettä olekkaan. Ja tokihan vauva kasvaa koko ajan, että olis se ihan kiva saada kuitenkin alakautta ulos ;)

Ihastuttavaa viikonloppua sinulle, joka vielä, harvoista päivityksistä huolimatta, jaksat täällä käydä kurkkimassa :)