Minä olen yskinyt jo pidempään, Ada aloitti yskimisen muutama päivä sitten. Lauantaina nousi kuume. Minä, kuten aina, olen selvinnyt ilman kuumetta. Pissatulehdusta emme Adalle halua, kiitos.

Yöt ovat olleet heräilyä, mutta se liene ei mikään uutinen. Iho on todella hurjassa rikki raavitussa ihottumassa. Minä laitan typyn kohta pelkälle Almironkuurille. Eilen illalla rasvasin ihan kaikki kohdat kortisoonilla ja supon sai myös. Puoli kolmeen asti heräili n. tunnin välein, mutta loppuyönä en ainakaan minä kuullut Adan huoneesta mitään.

Pari kuvaa sairastelijasta:

 

Sitten vielä kuvia aikaisemmilta päiviltä. Ekassa Ada oli laittanut itselleen huivin päähän, istahtanut sohvalle odottamaan, että otan kuvan. Poseeraus/ilme erittäin luonnollinen.

 

Ja tässä äidin pikku apulainen auttaa kuorimaan pottuja:

 

Mukavaa päivää!