Sunnuntaina suuntaamme automme nokan kohti Imatraa ja vanhempiemme kotia. Olen ihan täpinöissäni! Joulu ihmiselämän parasta aikaa; läheisiä ja tunnelmaa, pelejä ja hyvää ruokaa.

Tänään oli perhekerhossa viimeinen kerta tänä vuonna. Tarjolla oli joulutorttuja ja pipareita. Adallekin ihan oma torttu. Tyttö söikin sitä hyvällä ruokahalulla :) Ostin typylle oman tonttulakin kerhoa varten, mutta eipä hän sitä kovin kauaa päässään suostunut pitämään. Lakki päätyi siis äidin päähän. Kulkusen olin ommellut jo kahteen kertaan kiinni lakkiin, kun tytskä sen oli irti kiskonut. Kotiin päästyämme ja lakin jälleen käsiinsä saatuaan kului noin sadasosasekunti, kun kulkunen oli jälleen irti asiayhteydestään. Ja minä todella olin ommellut sen suhteellisen monella tikillä kiinni.

Tämä viikko on ollut melkoisen piparintuoksuinen ja lahjoja olen hommaillut. Nyt taitaa olla kaikki lahjat kasassa, tosin ei vielä paketeissaan. Huomenna ajelemme pienen joulumuistamiskierroksen ystäviemme kotioville.

En tiedä miten joulun aikaan päivitän blogiani, joten näillä puheilla;

Oikein riemastuttavaa Vapahtajamme syntymäjuhlaa juuri sinulle!

2155206.jpg